AYAT Al-Qur'an Ini Bisa Membuka Lebar Pintu Rezeki, Yuk Amalkan, Ini Caranya!



SocialTrenz - Semenjak saya amalkan doa ini minggu lepas (29/4/2013 - 4 Mei 2013) rezki saya masuk mencurah-curah.. cuma tambah zikir subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar sebanyak 33x...

Kiranya lepas dah habis zikir-zikir tu, baca pulak zikir ini sebanyak 33x.. Masya-Allah korang akan terperanjat dengan keajaibanya..sudahlah ayatnya dipetik terus dari Al-Quran, bahkan maksudnya juga sudah menggambarkan segala-galanya...bukan rezki saya sahaja yang masuk, bahkan rezki keluarga saya juga..Allahuakbar...Allah maha besar..

Pesan ibu saya dalam Biz ni,  Amalkan zikir Ya Wahhab 300x setiap hari dan selawat 100x setiap hari...





Sumber : akspediaislam.com

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Jatuh Cinta Dengan Suami Orang Memang Bahagia Tapi Membuat Sengsara, Ini 10 Alasan Dilarang Berpacaran Dengan Suami Orang

Suami Membiarkanku Gemuk Sebab Dia Takut Aku Meninggalkannya Jika Langsing

Ada Benjolan Seperti Jerawat di Lutut Anak 7 Tahun Ini, Ibunya Hampir Pingsan Saat Tau Isinya | Ternyata Isinya...